onsdag 15 februari 2012

Vem lurar vem..?

Jag är allt lite kluven nu, hur kan det komma sig att kräksjukan bestämmer sig för att hoppa över mig?? Det har då aldrig hänt innan!! Känner mig allt lite lurad..;-)

Vi har en viktig helg framför oss, eftersom vi fick skjuta på kalasandet förra helgen då Alvin först insjuknade. Den här helgen får det absolut va kräkfritt!!!
Nu har jag tagit ledig med, vill inte missa Alfons bowling & glassparty...

Annars är allt lugnt, Alvin har det lite kämpigt med sin trots, och hela världen går under si sådär 3 miljoner gånger om dagen för honom!!
Sen vill han så mycket, samtidigt som han inte vill...och ibland blir jag tokig i huvudet!

Alfons är stora killen, han har bara sport och kompisar för sig. Han tränar både fotboll och hockey, och skulle gärna vilja träna mer, men nån måtta får det ju va...
Idag blir det fotboll med mamma, han har bestämt det så, fotboll med mamma och hockey med pappa...Så får det bli!

Själv har jag fått ett heltidsjobb, som jag började på för 2 veckor sen, där jag även är arbetsledare...Min stora uppgift va att lägga ett schema, och det blev klatt igår, puh!!! Nu har jag kallat de inblandade på möte imorgon så det nya schemat kan läggas fram och förmodligen påbörjas ASAP!
Jag kommer jobba dagtid, vilket passar bäst med tanke på barnen, 1 st bil och att jag är den enda som åker tåg/buss...Det tar sin lilla tid att komma fram och hem en arbetsdag...

Nu får jag slänga i mig en macka eller två, det har vatt slarv med maten den sista tiden!!

Kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar