fredag 14 september 2012

Med höst kommer trötthet


Jag kan inte ens hitta en beskrivning på hur trött jag är i nuläget!!
Jag har liksom slutat fungera...

Lite nytt bland tröttheten, vi har i nuläget sålt för ca 3000 kr  och det är ju bra!
Har spanat på resor, snart ska vi väl ev boka...Kan riktigt längta till våren nu, då vi drar iväg!!
Har även spikat en helg hos Elin sista helgen i september, sen har vi bokat in Stockholm ett par dagar i november, då vi hälsar på syrran och hennes kelgrisar.
Ikväll gjorde jag även en bokning tillsammans med Jess, till Melodifestivalen i februari, det ser jag verkligen fram emot!! Schlagernörd som jag är och förblir...

Det gäller att ha lite framförhållning, boka in lite roliga saker som man ser fram emot!!

Just nu är jag trött på att tjata på mina underbara barn, så jag hoppas dom snart får för sig att bli trötta och somna...

Over and out

FREIJAN

2 kommentarer:

  1. Var säljer du för någonstans? Vilka strl är det ?

    SvaraRadera
  2. Hejsan hej!!
    Jag och mina barn har sorterat bland alla kläder, och sålt dom..:-) Det har varit allt från bebisstorlek till 100-116.
    Roligt!

    SvaraRadera