lördag 9 juli 2011

En kul grej...

 

Efter en massa prat om att "nån" skulle få äran att träda i vattnet med klänning, kom jag på idén om att trasha min bröllopsklänning! Fotograf va ju busenkelt, då jag fråga Gunnel Persson som genast va med på noterna!
I samma veva fråga jag henne även om hon kunde tänkas ha den där andra klänningen som va tänkt ifrån början, och det kunde hon...

Så vi gav oss iväg på vårt uppdrag en ljummen torsdag kl 18, kameran i högsta hugg och dom fina klänningarna...
När vi kom till Torsö va där några människor, inte många men det får man ju räkna med...Men ni kan ju tänka er själva vad dom hade käkat glosoppa då jag hoppar i plurret med värsta klänningen, vilken syn!

Det va en superhärlig känsla!!
Riktigt varmt och skönt i vattnet oxå, men klänningen blev ju sisådär 20 kg tung..!

Bilderna blev jag mycket nöjd med, och jag har lagt upp alla i min bilderblogg om ni är nyfikna...
Även där har jag lagt upp fotona på den andra klänningen som Gunnel har på sig...

Efter den idén har det bara bubblat upp nya, får se hur det blir med det...
Är det nån därute som är sugen på trasha sin bröllopsklänning, säg bara till...
Jag ställer gärna upp!

Kram på er
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar