tisdag 18 december 2012

slutet av året


ett nytt år nalkas runt hörnet
ett nytt år...vad spännande!

ett nytt år
nya tag!

jag börjar året med att jobba
och jobb har det blivit, från att börjat på 48% och en sketen akassa
är jag nu uppe på full tid
lovely!

träningen har jag med påbörjat
efter vatt superslö ganska så länge
nu blir det träning 5-6 ggr i veckan
och jag är såå mycket piggare!
visst att motivationen är kass ibland
men med tvång fixar sig det mesta

stod på vågen förra veckan och det jäkeln visade
att jag har gått ner nästan 7 kg på 4 månader!
snacka om att bli förvånad!
jag har ju märkt det i kläderna såklart, men 7 kg...
jag försöker va nyttig, även om jag får till en frossa då och då
men det behöver min kropp, en helkväll full med skit!

nu ser jag fram emot en frisk jul-nyår
det härjar ju kräksjukor
så krya på oss och er andra

hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar