torsdag 4 augusti 2011

Har inte tid...

Vet jag är usel på blogga, men jag har varken tid eller lust för tillfället...
Jag lämnar ändå ett litet fotspår så ni som läser vet att jag lever..:-)

Den här veckan har jag varit ledig och spenderat mestadels av den tiden i Sandviken, och jag tar tillbaka allt ont jag tidigare har sagt om Sandviken, att det skulle va en jäkla "köttmarknad" och andra fula ord...Så är inte fallet alls, lika normala människor där som en annan...
Och jag tror Sandviken för mig ligger mig varmt om hjärtat efter den här sommaren!

Jobbar gör jag i Kristianstad nu för tiden, och det känns "bra" att svänga andra hållet, och inte mot Karlshamn...
Saknaden efter L är fortfarande STOR, och jag kan inte ens fatta att det har gått 2 månader sen han dog!! I mitt hjärta känner jag att jag är "klar" med Karlshamn, och på onsdag ska jag på intervju i Kristianstad och hoppas på det!
Där jag är nu är ett vik, men kommer förmodligen få ca 25 % där eftersom en ska sluta till hösten. Och den intervjun jag ska till på onsdag är en tjänst på 70%, och det vore ju fantastiskt om det skulle klaffa med båda!
Tänk 95% dagtid, vilken dröm...

Så ligger det till för Fru Freij i nuläget, jag återkommer när jag är mer på hugget...
Ta hand om er gott folk!!

Kram

1 kommentar:

  1. Hej finaste du! Skönt och höra att det går bra för dej på jobbfronten! Håller alla tummar för att du ska hitta något du verkligen vill ha. Hoppas verkligen vi kan få till en träff snart, har ju inte träffat dej och grabbarna på evigheter! Bor ju faktiskt inte så långt ifrån varandra längre! Snart slut på semestern, haft en riktigt myspys vecka med Vilmer, sovmorgon, badat, fikat, utflykter, mjukglass i stora lass... härliga vecka och härliga unge! Ta hand om dej så kan vi väl höras sanrt! Natti natt!

    SvaraRadera