onsdag 24 augusti 2011

Jo då sa att de...

Som ni kanske har märkt har jag tappat stinget totalt, och fundera på allvar att ta ett break från bloggandet...
Har ingen känsla för skriva, vet knappt själv vad jag tycker och tänker längre...

Känner inte riktigt igen mig själv, och det har pågått en tid nu..Känns som jag håller på förlora mig själv nånstans, bit för bit...
Nåja riktigt SÅ illa som det låter är det (nog) inte, men ändå...

Känns tungt i mitt hjärta vissa dagar, och känslorna sitter utanpå...
Förhoppningsvis går det över, men jag behöver nog ta en paus och inte skylta med mitt liv (för tillfället..)

Nu blir det iväg och prova linser, och hoppas det är nåt för Fröken Freij...
Mina trollungar ville va hos Bigge´s idag, och dom hämtar jag lite senare i eftermiddag...
Imorgon börjar jag det nya jobbet (saknar mitt gamla mest av allt...)

Nästa gång jag skriver, hoppas jag på en GLADARE Jenny...

Må gott alla, många kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar