lördag 20 augusti 2011

Lite blandat...

En uppdatering kanske...Här kommer den:

Tycker det här med att blogga för tillfället suger, har ingen lust alls!!
Men jag gör ett tappert försök att berätta lite om det senaste...

Mitt vikariat börja gå mot sitt slut, det är så synd, för jag STORTRIVS där jag är nu!
Men jag har fått ett "riktigt" jobb som jag börja på 1 sep, dock en liten tjänst till att börja med, så jag får sorgligt nog stämpla upp för ett tag...Mindre roligt men vad göra??
På måndag blir det en kickoff där vi ska gå igenom allt, det ska bli intressant då man får vara med från början...
Kvinnan jag ska vara hos har aldrig haft assistenter, så det blir nytt för alla!
Ser givetvis fram emot detta...

Alvins inskolning är slut och det har gått toppen! Dock lite sjuk nu, dunderförkyld med feber...Inte så otippat att det blir så så fort dagis öppnar!
Alfons är mäkta nöjd över att lillebror är på samma dagis som han, och han ska följa med och både lämna och hämta Alvin på hans avdelning...
Fröknarna har sagt att storebror "tittar till" lillebror ibland, hålla lite koll så han inte ska slå sig å så..:-)
Supergulligt!

Nä usch vad trött jag blev av att skriva...Ingen glöd alls...
Det får va till nästa gång!
Ha det fint därute & va rädda om varann...

Kram Freijan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar