torsdag 10 maj 2012

En dålig repris

Inatt och imorse har det verkat ok med Molly, men för att vara på säkra sidan ringde jag VET imorse för att checka läget. Vi kom överens om att komma på koll, och det va ju bra!! Det visar sig att Molly har livmoderinflammation, och måste opereras omgående, annars dör hon... Jag hamnade i en ganska dålig repris för ca 1,5 år sen, då vi åker in med Smilla och hamnar i samma rum som nu, då dom säger att dom måste avliva henne här och nu... Molly tar dom omgående, ger spruta och dom ringer när dom ska va klara...jag åker därifrån med tungt huvud och hjärta!! Ca 2,5 tim senare hämtar jag henne, min lilla ängel, vaken är hon och kärlek i blick när vi återförenas. VET säger att jag har gjort ett bra "jobb" som kom in med henne som jag gjorde, för det räddade hennes lilla liv... Jag är såååå stolt över min lilla ängel!!!! Nu blir det kärlek, vård och omtanke blandat med en huvudtratt hon i nuläget hatar, och 2 st medicinsorter på det. Detta fixar vi hjärtat...Du och jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar