lördag 19 maj 2012

Söka jobb...igen!

Den dåliga reprisen från i fjol har gjort sig påmind då det hände igen igår... Vi har vår "Alfonsdag" och detta innebär att han själv får välja nåt han vill eller önskar bara med mamma och pappa, och den här gången valde han att se MFF spela, och övernatta på hotell... Förra året ville han till Liseberg och åka karusell, samt titta på Petter- September konserten... I samband med den utflykten för ett år sen dog min brukare och väldigt nära vän, det hugger fortfarande i hjärtat, 11 år har respekt med sig!! Igår efter en smarrig hotellfrukost, ringer dom från mitt nuvarande jobb, och säger att hon har gått bort... Dålig dålig repris!!!!! Så det blir samma visa som i fjol, sätta sig ner och söka jobb, igår sökte jag 5 st...Sen har jag en del kontakter jag mailat och hoppas på tur...Fan va jobbigt det är när det händer, inte nog med att det är väldigt väldigt sorgligt...Man blir ju faktiskt arbetslös också! Få se vad den här sommaren har att ge... Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar