onsdag 9 maj 2012

Molly

Oj idag blev jag svag, då Molly började bete sig lustigt! Hon skrek som ett litet barn, och ville va mig nära hela tiden...Såg efter en stund att det droppade efter henne, först trodde jag att hon va dålig i magen...men ser sen att det är flytningar! Blodblandade flytningar... Hon går böjd och riktigt krystar och jag fattar direkt att det är påväg till missfall!! Vi har våra misstankar att hon är dräktig eftersom det nu har gått en månad sen parning och hon har inte börjat löpa igen...Är det inte missfall, så är det nåt med livmodern, och imorgon åker vi till VET för att kolla läget... När jag såg Molly må så dåligt kom bilder tillbaka av Smilla, och det fullkomligt brast för mig!! Jag grät och höll henne i min famn tills hon somnade, fan va ynklig man blir ibland!!! Återkommer om mer info imorgon!! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar