lördag 21 februari 2009

En gång Urban ALLTID Urban...

In på Babyproffsen i Kristianstad, spanar....Det finns SÅ många vagnar, men bara EN som verkligen slår allt!
Urban Jungle!!!!!!!!
En vagn som verkligen har ALLT, men viktigast av allt: bekvämlighet, enkelhet, smidighet....Hipp hipp hurra för 3-hjuling & Urban!!!!

Vi inhandlade en likadan första gången, och har ALDRIG ångrat oss...Man var ju allt lite skeptisk första gången, man lyssnar så mycket på vad andra säger....
Det va allt ifrån hur dålig 3-hjuling va jämnfört med andra, kan inte minnas allt alla sa....Men vi följde vårt "barnvagnshjärta" och inhandlade lille Urban, och blev förälskade direkt!!
Och snacka om en vagn man kan köra precis ÖVERALLT utan några problem alls...
Väl värd sitt pris är den oxå, för en sån bra vagn ska kosta!
Så för mig och min man så toppar Urban Jungle Barnvagnstoppen med dunder & brak!!!!

Den här gången blev det en grön liggdel & en sand sittdel, SÅÅÅÅÅ fin!!!!
Alfons hade en ljusblå liggdel & en svart sittdel...När vi sålde den förra året, (det högg i mitt barnvagnshjärta) så tog det 15 min på Blocket, så var den såld...Och det säger ju en del...
Tjejen som köpte den bor i Malmö och har i efterhand hört av sig och sagt hur NÖJD hon är....

Så ni som velar med era "barnvagnshjärtan", valet är ENKELT....
Valet är en Urban Jungle!

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Låter fiiin!...Finns inte som syskonvagn va?...fast då hade den väl kostat dubbelt oxå!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den finns som tvilling, men man borde väl kunna ha en sitt och en ligg i tycker jag allt...Kostar nog liiite mer kan jag tänka, men klart värt priset!!!
    Måste kolla upp det där med syskonvagn....blev nyfiken nu:-)
    Puss

    SvaraRadera