måndag 23 februari 2009

JÄVLA idiot!!!!!!!!!!!!

Jag är så ARG just nu, jag skakar, kokar & nästan gråter!!!!!
Va precis och lämnade min guldklimp hos mormor, för jag ska på möte idag...När jag sen ska köra därifrån, kommer till en rondell, jag är mitt i rondellen, så ser jag DIG DIN JÄVEL!!!!!! Lastbilschaufför naturligtvis (vad annars??!!) Du kör rakt ut i rondellen, bryr dig inte ett skit om mig så jag får tvärnita rakt av!!!!! Fattar inte DU att jag blev rädd!!!!!!! Tårarna kom direkt, och jag skakade som ett asplöv....

Det enda jag kom på va att tuta, men precis som DU bryr dig i din häftiga "monstertruck"....
Hade du stannat och gått av din fula lastbil hade jag slagit sönder ansiktet på dig, gubbjävel!!!!!!
Det är HÅRDA ord, jag är medveten....Men det kunde faktiskt gått riktigt illa....

"ARG"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar