tisdag 24 februari 2009

Hittade gamla brev....



Till min älskade Alfons....

Ett va trasigt i 3 delar, men det är ju då det är bra med tejp!

051102 kl 20:43 Alla dagar med dig i min mage är underbara, men inte idag. Känner mig värdelös, tjock & ful.Och inte nog med det, lägg till ca 20 kg övervikt på det...Gråtit floder idag!

Snälla bebis därinne i mammas mage. Du som är så bra på att sparkas, ge mamma några lyckosparkar till på torsdag. Jag älskar dina sparkar och rörelser därinne...Dina små söta fötter som ibland väcker mig tidigt på morgonen. Dom ska jag pussa på sen, bara så du vet! Jag älskar dig, och jag längtar efter dig. Just nu kan jag inte låta bli att gråta, men jag gör det av lycka. Lycka för mig är du, Peter & Smilla. Puss från mamma.

051110 Jag klarade mig, tack gullunge! Nu har jag körkort!

051215 Kära gullunge! Nu har vi hitat en fin vagn till dig, som du ska åka och glänsa i. Sen har vi varit på Ikea och tittat ut säng, skötbord och annat som vi ska inreda ditt rum med. Imorgon jobbar jag min sista dag, så nu har jag tid att sortera bort lite grejor (mest pappas) i ditt rum....Vi längtar efter dig! Bara 2 månader kvar, och din mamma ser ut som en julgris. Bara äpplet i munnen som saknas, sen har vi en egen liten julskinka! Pappa sa idag att han tycker jag är söt...Men jag tycker hela jag är svullen nu....Barnmorskan tycker det är jättebra att du är så livlig. Hon säger att det betyder att du är ett friskt och piggt litet barn. Det tycker mamma och pappa är jättebra! Puss och godnatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar