söndag 22 februari 2009

TRÄFF MED KUSINERNA...


Tråkiga söndag, kunde du inte ha ett bättre väder att bjuda på???
va det ju tur att mormor ringde & sa att kusinerna skulle passas en stund idag! Vi stack efter frukost och spenderade 4 härliga timmar tillsammans, och skoj hade dom, söta ungarna!!! Man märker deras "roller" redan nu...
Tristan som fyller 5 i sommar är "Den tysta"
Alfons som just fyllt 3 är "Den roliga"
Paris som fyller 3 i sommar är " Den flummiga"
Kan ju tänka er själva hur skoj "Den roliga och "Den flummiga" har, det blir en liten tokig blandning och en hel del trams....
Själv la jag mig en stund i soffan och mamma min fick känna på sparkarna som bjöds av "Den ofödde"....
Det va himla härligt sa hon...Så killade hon mig över hela magen, läääänge så jag höll på & somna....Han därinne gjorde det dock! Det va skönt tyckte han:-)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar