lördag 26 juni 2010

Vilken fantastisk helg!

Det är för bra för att vara sant, att sommaren verkligen kom midsommarhelgen! Och på Alvins födelsedag dessutom, helt underbart!
Jag har inte känt en enda sommarkänsla av sommaren som har gått, förutom nu i helgen, då man har kunnat sitta ute länge UTAN att frysa röven av sig!

Ikväll va en sådan kväll, helt ljuvlig!!!
Vi har kalasat i två hela dagar, haft massor med nära & kära här i hålan, för vår lille minsting i huset har fyllt 1 år...Ett helt år har gått sen du lämnade magvärlden och bestämde dig för att möta oss på utsidan, vad fort det har gått!
Och va helt (jävla) underbar du är!!!

TACK till alla som har gjort dessa 2 dagar helt fantastiska och minnesvärda, ni är underbara!! Och tack för fina presenter & gåvor, vi är så tacksamma för att ni finns i våra liv och förgyller den så fint som bara ni kan...

Älskar er så...

2 kommentarer:

  1. Love u toooooo :-)
    Jättegott med grillat o glass, myspys i Valje hos min mysvän Freijan ..lovely!!!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Hejsan söt! Tittat igenom ditt galleri med massa underbara bilder! Längesen jag kollade där och hittade underbara kort på dina älsklingar. Vad härligt att ni haft en skön midsommar och en mysig 1-års dag, galet vad tiden går! Jobba min sista dag inför semester idag sen är jag ledig till 2 aug, nice! Ska åka till Grekland 7-14 Juni och stanna nog i K-hamn några dagar när vi kommer hem, kanske kan ses då? Kram till er alla och en extra kram från Vilmer! =)

    SvaraRadera