tisdag 20 mars 2012

Men jag då??!

Varför ska mina intressen "alltid" kapas längs fotknölen???
Det är himla orättvist tycker jag...

Mina pojkar, speciellt den store i familjen Freij har under 11 år gjort precis vad han har velat med hockey och diverse sporter, och dom senaste åren har han t o m lovat att lägga av, men likt förbannat står han där med hockeyklubban i näven!

Nu gick dom upp i div 2, och det innebär mer tid borta...
Jag vet att han är sugen på att kasta sig in i hetluften då det är dags, men nu heter det somvanligt "jag ska lägga av"...

Jag brinner fortfarande för min lilla idé kring "uppfödning" men Peter brinner fullständigt sönder i huvet bara på tanken!!!

Varför ska mina grejer alltid va så tokdumma??
Jag vill jag vill jag vill!!!!

Hatar och bli bromsad, man måste prova på lite nya saker i livet...
Ska jag alltid va hemma och städa, diska, tvätta och laga mat???

Svar: NEJ!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar