torsdag 1 mars 2012

Roligt på jobbet!

Det tar sig, och det blir bara roligare och roligare!!
Mitt nästa projekt som arbetsledare är att rekrytera i nästa vecka, och idag har jag gjort 2 st tjejer glada!
Så på tisd håller jag i de 2 första arbetsintervjuerna, vilket ska bli skoj och väldigt lärorikt. Alltid nåt att peta ner i bagaget...

Det märks även att jag jobbar heltid, är så förbannat trött men det kommer jag nog va den första tiden innan allt lägger sig...
Jag har ju gjort ett bra schema där jag alltid arbetar 8-16, det passar som handen i handsken! Och att åka buss gillar jag mycket!

Kan säga att jag trivs just nu med ALLT, det är så skönt när allt flyter på precis som det ska...Lyckliga lyckliga jag!!!!

Jag tar lite nötter på det och ett ½ glas cola..:-)

Kram på en stund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar