söndag 16 maj 2010

Mamma-mys...

Man blir aldrig för gammal för mamma-mys!! Och man blir aldrig för gammal för mys med sina barn heller för den delen...
Jag och mamma har haft en helmysig eftermiddag tillsammans, och det är SÅ underbart!
Vi hyrde oss 2 st riktigt äckliga filmer (Orphan & Instängd 2), vi fullkomligt ÄLSKAR skräck!! Så det fick bli 2 filmer utan tvekan...
Därefter köpte vi oss alla nötter i världen för & knapra på, och va mysigt vi hade...
Mamma hade myst till min del av soffan med gosiga kuddar och filt, eftersom jag brukar va så frusen...Hon tänker på allt min mamma, så mysigt hon hade gjort, kan säga att mysfaktorn låg långt över all faktor i hela världen, det är min mamma det!

Jag myser fortfarande på vår tid tillsammans & jag vet att jag kommer sova helmysigt inatt tack vare min mamma, den underbaraste mamman på jorden!!

(Ta vara på era mammor därute, det är ett måste!!)

Puss-kram

2 kommentarer:

  1. Jag gillar med Heddan ... får man låna henne ibland då?? ;-)

    SvaraRadera
  2. Det tror jag alldeles säkert att du får:-) Tänker ofta på dig när jag är tillsammans med min mamma, fast på ett "bra" sätt...Du har lärt mig att ta vara på tiden med henne, så jag är evigt tacksam...Å en än gång, du får låna henne:-) Kram

    SvaraRadera