onsdag 19 maj 2010

Tillsammans...

 

Det är så mysigt och se barns känslor, det har gått några dagar extra p g a sjukdom, men idag fick alla 4 ( och vi mammor) äntligen återförenas!
Vi brukar ju ses flera gånger i veckan, men inte nu på en vecka, och det märktes vill jag lova...
Alfons har saknat sin bästis på dagis och på hemma-bortaplan, han har pratat mycket om William och säkert vatt en smula orolig...Alvin höll på att krama sönder sin lille polare så fort dom släpptes lösa på golvet, han kunde inte slita sig ifrån Wictor, och när jag försökte sära lite på de två, blev det ett jäkla liv, så HAN hade då verkligen saknat sin bebiskompis..!

Jag och Cissi är som 1 st mamma tillsammans, vi ordnar och pysslar med alla barn, hennes, mina, våra...ja va ska man kalla det..:-) Hon får va halva mig, och jag får va halva henne...Fast hon är nog lite mer av mig, för jag är den som är mest förvirrad i gänget...
Roligt är det i allafall, man känner sig som en liten familj tillsammans, och det är ju inte så lustigt, vi har ju och är ju mammalediga ihop, sen är det lite extra skoj när vi bara har fått pojkar...

Har tagit ungefär 1000 bilder idag, som jag måste sitta ner och välja ut dom BÄSTA av, kommer sedan lägga dom i mitt galleri...Knep & knåp, I Love It!

Nu skulle jag dock ligga lite nerbäddad, vatt vaken sen 04.15...Får ta och borta gaddarna och krypa ner bredvid maken min...

Natti natti, sov så gotti...
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar