söndag 9 maj 2010

 

Nu va vi hemma efter en trevlig helg i Småland...
Alfons har NJUTIT av tåg och bussresor, och är HELNÖJD att vi åkte till morfar...
Han berätta för varenda själ vi mötte på vår resa att:

-Jag ska åka till min morfar ja...

Hur gullig som helst, man smälter som en isglass i solsken...

Vädret kunde man dock va utan, fy attans för värsta höstrusk i majmånad! Fy skäms på dig favoritmånaden min, som genast halkar ner på tionde plats..!

Men att träffa släkten som vi annars inte träffar så ofta va skoj, sen kom lille kusinen Edvin med mamma Elin, då busades det en liten stund, och man såg att Alfons kom på att sakna lillebror för ett litet tag...

Dom små kunde återförenas idag i allafall, och jisses va man kunde se att Alvin saknat oss, fast han hade haft det super med papps..:-)
Så Alfons har gosat med pappa ikväll, och Alvin med mamma....
Hur gulligt som helst...

Nu är det nog min tur att gosa med Peter innan jag somnar, trött som satan i gatan (ursäkta..)

KRAMAR!!!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. kanske ett litet spreymys=)?

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha du är förjävla go hela du sötnosen min!!!:-) Sprayen va sådär...Bara Bella som gillar den än sålänge, hihihihi!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Jajemensan! : ) Men ni får ge den några chanser till tycker jag! Hehehe!

    SvaraRadera