onsdag 19 maj 2010

Mysbesök i måndags...

 

Är lite slö på att hålla er uppdaterade...Ibland blir det så...
Jag sitter mestadels på kvällarna & går igenom mina foton & lägger ut en del i mitt galleri, tycker det är så roligt!

I måndags fick vi besök till hålan, Em & Ludwig kikade in i några timmar, och väldigt mysiga såna...
Ludde va nyfiken på studsmattan, men inväntade Alfons från dagis först...Innan han kom hem, så tog vi en runda till lekparken, men vädret va inte på topp så det fick bli en snabbvisit...
Här hemma lektes det på, och Alvin fösöker göra sitt bästa för att passa in, nu börjar han ju komma igång med både det ena och andra...Snart är han med tillräckligt "stor" för att leka med dom "stora"..:-)

När Alfons va hemma, va det studsmattan till 100%, och Ludwig tyckte det va så skoj! Han skratta tills han knappt fick luft den godingen!! Underbart!
Han är väldigt BESTÄMD på att han snart vill komma till hålan igen...Och vi ser fram emot nästa gång, alltid skoj med mysbesök...Alfons hälsa till Ludde att han tyckte det va HIMLA kul när Ludwig va här..:-) Kom snart igen...

Puss & Kram
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Ååå jenny inte dom bilderna ju=) din fuling=) Tackar för en underbar dag alltid så härligt och avslappnande hos er..och det var nog inte bara Ludwig som tyckte det var skoj och hoppa, tror hans mamma med var rätt road...=) vi kommer snart mer än gärna kram på er!

    SvaraRadera
  2. Åh ni är för söta!!! Nästa gång är det du & jag som tar studsmattan ok??:-) Hur skoj som helst det där, hahahaha!!!!
    Puss min vän, älskar & ha er här, mysmänniskor!!!

    SvaraRadera