söndag 29 maj 2011

3 killar & 1 tjej...

 

Det är precis så det är och kommer förbli i detta hus..! Visst att min man är sporttokig och vår äldsta son (5½ år) oxå delar det intresset...MEN att den lille fisen har gått och blivit det såhär tidigt (snart 2 år), DET va för mig lite väl otippat!
Just nu är han nog den största sportfånen i huset, och jag ser ju redan nu vart allt bär hän...(stackars lilla mig..)

Idag fick han äran och prova på sina allra första skridskor, för det är dags för premiär efter sommaren...Fullkomligt VANSINNIG när vi skulle försöka få av dom!!
Så även om han inte kan uttrycka det i ord, så VET jag att han längtar att få komma ut där på isen...tillsammans med storebror och pappa...Dom kommer bestämt att dela detta STORA intresse...!

Jag får väl börja virka eller sticka eller nåt...

Kram på er
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar