onsdag 11 maj 2011

Vabbar...

Den här veckan är jag hemma med Lille Alvin och hans vattkoppor, som nu sakta men säkert börja ge med sig! SKÖÖÖÖNT!
De flesta har spruckit, nån enstaka kvar, men febern är borta tack och lov...Nu är det bara lite kli, men det tar han hur bra som helst!

Rastlös blir man, då jag inte varit så mycket ute och totalt missat solskenet! Tänkte bli en långrunda igår, men Peter kommer hem och känner sig döööörisig och somnar på momangen...Får se om det blir nån träning ikväll, längesen jag simmade nu...Eller om jag kan ta mig en liten skogsrunda, hade vatt skönt med lite air...

Alfons fick äntligen börja på sin efterlängtade fotbollsskola igår, har ju missat 3 ggr nu för sjukstuga men nu är han fit for fight! Han va så glad när han kom hem och berätta att han pangat in 2 st mål...Mitt älskade lilla hjärta!

Om en stund ska vi bege oss en kortis in till stan, behöver hämta ett paket på posten, och sen kolla liten inflyttningspresent till mamsen och syrran...
Ska ju dit i helgen, då vill jag inte komma tomhänt...

Hörs lite senare gott folk!!!

KRAM KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar