söndag 1 maj 2011

Då va den här helgen nästan klar, en massa sjukt med glada ändå...
Alfons håller på repa sig, dock är inte alla koppor av de miljoner han har färdigspruckna, så han får bli hemma några dagar till från dagis...

Alvin va lite febrig i fredags och lite på lördagsmorgonen, men inget mer sen dess...Så om det har gett med sig ska han till sitt dagis imorgon...

Jag har legat pall mestadels av helgen, smög på i fredags då det kändes som om hela kroppen la av, och igår låg jag och sov nästan hela dagen...Inatt har jag svettats stora pölar och mår förhållandevis ganska så bra! det är halsen som gör så förbannat ont, men annars är det ok...

Nu hoppas vi att sjukstugan får vila lite (inte för att jag tror det) men ändå...
Alvin ska väl ha sin dos av äckliga fruktade vattkoppor, men hoppas på att han blir skonad, han kan få det lite längre fram tycker jag...Ingen brådis med koppor till han, så snälla låt han va!!

Har precis suttit över nätet och klargjort min deklaration, höll på glömma totalt då jag tycker att jag precis fick hem den...Men skönt att veta att den är klar och ivägskickad!

Nu ska jag spela lite nintendo med Alfons, hörs kanske senare...

Kram på er alllesammans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar