måndag 30 augusti 2010

Annelie & Michael Deemonde

 

I lördags va det dags för bröllopet mellan min syster Annelie & Michael, vad vackert och snyftigt...Jag plåtade så gott jag kunde mellan tårarna, och några bra kort blev det allt...
Har tänkt mycket på min syster och hennes man, allt dom har gått igenom, det har varit lite gräl mellan oss alla, men dom trotsar ALLT och går och gifter sig, det är stark! Att i allt det som har varit har dom tillsammans funnit nåt som är helt fantastiskt...varandra!

Att tro på varandra bevisar allt, att övervinna allt som har varit, bära varandras bördor, det är det allt handlar om, och det bevisar dom genom att äkta varandra...Kärleken är STARK, om vi låter den vara det..
Önskar er all lycka och välgång, ni har mycket att se fram emot, och jag tror och hoppas att er framtid är ljus...

Toppbetyg i självaste akten, va avslutningsmelodin som avspeglar de två...Ett annorlunda med ack så fint avslut, där dom båda fick fram tårar, i en riktig härlig techno-dänga...
Ska försöka leta upp den och lägga ut den i min blogg, så ni får höra...Har själv spelat den ganska många gånger idag, och jag tycker den är helrätt, iaf när det gäller Annelie och Michael...

Efter bröllopet firade vi i Korverhult, där Annelies pappa bor...Där va det partytält uppsatta, och tur va väl det, för det börja regna så fort vi kom dit...Några mysiga timmar, med härligt glatt folk och god mat blev det, och underbart va det...
TACK för ett fint bröllop!!!

KRAAM
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar