måndag 30 augusti 2010

Snart dax...

På onsdag börjar jag arbeta igen (mitt gamla jobb.)Det ska bli hur skönt som helst, blir allt lite uttråkad på att gå hemma, och jag är definitivt ingen hemmafru!!
Fattar inte hur man pallade förr, och då hade man ganska så många kids runt omkring, och bodde dessutom väldigt trångt...puh, blir svettig av bara tanken..:-)

Härligt ska det bli att dela lite på föräldraledigheten, då min bättre hälft ser fram emot detta...Jag kommer jobba halvtid, sen har jag ju mina visningar på det, så det blir en del...
Tycker det är skönt för barnen att pappa ska gå hemma lite, dom behöver det (lika mycket som jag behöver komma ifrån.)
Ska bli härligt att få sakna & längta, för går man hemma har man ju inte riktigt tid till det...

Mina visningar går framåt, sista visningen märkte jag hur mycket dom gillade kläderna, och det är riktigt skoj! Hoppas det fortsätter så, för jag tycker det är jätteroligt...

Imorgon blir det full rulle då världens goaste och busigaste Wictor fyller första året, det ska firas!!!

Nu blir det soffläge för min del, ungarna sover och vi vuxna ska ha lite "kvalitetstid"...

KRAM på er

1 kommentar:

  1. Busigaste gossen istan ska firas!!!
    Ses imorgon!

    Puss <3

    SvaraRadera