tisdag 17 augusti 2010

Nytt jobb...

 

På torsdag smäller det i Torpet med min allra första visning av underbara Blingo!
Vilka fräcka coola underbart fina kläder jag har vid min sida, jag STORtrivs, och undrar, om man inte hittar nåt man gillar bland dessa kläder, då är man inte klok nånstans..!
Och dom är dessutom ekologiska...

Kameran flög fram, och Alfons ville genast testa varenda plagg han kom i, och han gillar dom mer än mest vill jag lova...
Några smakprov blev det, men det finns massa därtill...
Så ni som inte har bokat, eller inte vågar boka, BOKA NU!!!!

4 kommentarer:

  1. Superfina kläder....
    Går det beställa genom dig direkt?
    Kan ju tyvärr inte komma till jennie på söndag...

    Vilken stl finns den snygga stjärntröjan i?
    Vilken storlek på den svarta med trycket?

    Kram Lucette

    SvaraRadera
  2. Hejsan svejsan, då ska du se resten av kollektionen, så jäkla najs:-) Jag ska ha ett party fre 3 sep, då även en Meandi tjej kommer hit å visar sin samtidigt:-) Kom gärna om du är sugen?? Kl 18.30...
    Det går hur bra som helst att beställa genom mig oxå:-)
    Storleken i stjärntröjan finns i 86/92-134/140, den svarta rocktröjan finns i 98/104-146/152...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej igen...

    Ja jag kommer gärna....Ska se om jag kan hitta barnvakt....Fredrik har nämligen jouren...
    Kanske lite lättare att se stl med då...

    Kram

    SvaraRadera