torsdag 19 augusti 2010

Premiären avklarad...

Oj va mycket som ska få plats i min lilla hjärna, har bara tänkt kläder idag, tänkt värdinnegåva, tänkt klädråd, tänkt tvätt, tänkt fakturor...
Innan man kommer in i det ordentligt så är det en massa som ska få plats i hjärnkontoret!
Det tar nog några visningar innan man blir het säljare, men jag får säga att jag klarade det ok idag, så jag ger mig själv ett godkänt...
För att vara första visningen, kände jag att jag kom av mig ibland, tänkte för mycket på för lite, men det får vara så allra första gången...

Jag spräckte iaf oskulden, och jag sålde för ca 4000 kr på 6 av 10 st kunder, och Cissi blev kvällens storkund, men så fick hon 350 kr avdrag med..:-)
Inte så pissnödigt...

Jag kommer beställa och lägga till några extra plagg i min kollektion, bl a jeans och strumpor...tycker det saknas, och det kommer fyllas på om ca 3-4 veckor för er som är intresserade:-)

Nu ska jag krypa ner, lite trött av all infos och orders...

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar