tisdag 28 september 2010

En paus...

Jag har fått en hel del sms när det gäller mitt "avslut" på Facebook, inte trodde väl jag att det skulle bli så..:-)
Så ni som undrar, så är ni givetvis INTE blockade, jag har bara gått ur, sen får jag se om det blir en längre paus, eller vad som händer...

Jag tyckte det hela tillslut blev för mycket, och väldigt väldigt personligt...
Att folk hela tiden vet vad man gör, eller har gjort...En del missuppfattningar och annat blev det ju oxå ibland...
Sen blir det att man hakar på nåt nån har sagt, sen blir det pannkaka av det hela, så den här pausen, eller avslutet va behövligt för min del...

Inte bara det, man sitter inte vid datan så mycket längre, för att Facebook är fanimej beroendeframkallat till tusen!
Nu har jag mer tid till annat, och jag behöver inte känna mig fyrkantig i ögonen, eller tung i huvet...För i det stora hela beror det OFTA på att man sitter på tok föööör mycket vid datan...

Nåväl, nu vet ni i alla fall hur läget ligger till, jag finns ju här, så jag är ju inte helt borta..!

KRAM på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar