måndag 13 september 2010

Lucky me...


Jag har torkat sönder min blogg, dags & vattna lite...
Mycket händer runt omkring, just nu bara trevliga saker (det mesta) och det va väl ändå på tiden...
Ödet har ju vatt och spelat lite dumma spratt i vår (min) vardag...Men nu har det blivit ändring på det...
Har funderat mycket på vad ALLT har för mening ibland, det skickas ut en massa prövningar från höger och vänster, som man ska försöka klara av, och förhoppningsvis gör man det...
Men ibland kan jag förstå att det inte riktigt blir eller går som man har tänkt sig...

Ett gott råd, PRATA med varandra!!!!! Det blir lätt missförstånd annars...
Nu är jag toklycklig igen...

Jag har jobbat som säljare för Blingo nu i en hel månad, och mina kunder (förutom nån enstaka) har svarat positivt på mig som säljare och min superfina kollektion jag åker runt och säljer! Och det känns fantastiskt!!!
Ett party jag höll va dom så till sig, och jag hörde många gånger att Blingo toppade alla hemförsäljningar, då blir man glad i hågen!
Så många jag vatt hos gillar mig och gillar kläderna, och jag är fullbokad hela året ut, gott gott i gott gott...
Det enda negativa i det positiva (måste jag ju samtidigt säga) är att leveransen på kläderna till kund vatt sena, p g a att det har gått FÖR bra med försäljningen, rakt upp i det blå, men synd att det ska behövas väntas så länge på kläderna, kunderna längtar ju så...Men det hoppas jag att det blir ändring på, och jag hoppas på mer bokningar, då jag tycker det är himla himla kul!

Mitt andra jobb har jag börjat på igen, halvtid...Peter & jag delar mamma-pappa-ledighet, och det är underbart! Peter fick smak på det i våras och bestämde redan då att han ville va lite pappaledig nu i höst oxå, fina underbara pappa du är!
Och det känns bra för en rastlös själ som jag att få komma ut i arbetslivet och arbetskollegorna igen, och få chansen att SAKNA mina ljuvliga underbara pojkar här hemma (för det gör jag!)

Ja livet just nu går inte att klaga på, det känns lugnt & tryggt...

KRAM på er därute underbara människor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar