lördag 2 oktober 2010

Uppdatering nödvändig...


Dagarna går som värsta racerfart! Hinner inte riktigt med känner jag, men ibland så händer det att jag får lite "kvalitetstid" med min blogg...den behöver ju även den lite nya höstkickar..:-)

Igår va min gamla gamle vän från barndommen här, "Cilla" med sina kottar (lika gamla som mina kottar.) Alfons och Adam hade inte träffats på hur länge som helst, men det gjorde inte dom ett skvatt, dom försvann snabbt in i lekvärlden som om de två hade lekt varenda dag i 4 ½ år!
Dom små lullade runt och bekantade sig, lekte på sitt lilla vis, kramades och myste...Jag och "Cilla" pratade på som kvarnar, inte en tyst sekund...Va ca 1 år sen vi sågs, och ni kan ju tänka själva att ett par timmar va alldeles föööör lite för oss...Så nu hoppas jag att det inte lär dröja allt för länge tills nästa gång vi ses, och jag ska väl få den där tjocka tummen ur baken och köra till henne snart!

Ett litet mail från Blingo igår gjorde mig på ett glatt humör, och om inte ÄNNU mera taggad!
Peter fråga häromkvällen hur DOM tyckte jag skötte mig, men jag skakade på axlarna och sa att det får man nog inte direkt veta OM man inte frågar dom själva...Jag bara säljer och ser glad ut, och trivs jättebra med det...
Men så igår öppna jag upp mailet, där jag får veta att jag tillhör grupp 1 av 3, dvs att jag tillhör dom som säljer BÄST! Malliga jag..:-)
Sen 19 augusti, och ca 9 visningar, har jag sålt för nästan 40 tusen pengar, inte illa va..?
Det är ju fortfarande "nytt" för mig, och jag är ju inte direkt "varm" i kläderna än, så det är ju riktigt väl godkänt tycker jag...
Så jag hänger på och trivs bra med det ett tag till..:-)

Ikväll va det tänkt att jag med kära make skulle på en gemensam fest (hockeyn) men barnvakten är sjuk...Sen å andra sidan verka det inte va så många tjejer som skulle dit ändå, så det gör ju inget...
Blir att träffa söta Anna med barn istället, ska ringa henne nu bara för det...

Hörs sen, KRAAAAAM alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar