torsdag 21 oktober 2010

 

Idag har jag en såndär dag då jag vill dona lite med mina bilder, va ute i god tid när det gäller beställning av almanackor, julkort och dylikt...
Vi ordnade tillsammans däruppe för att hitta den perfekta platsen för "julkorten", och jag kom på en bra idé att "stänga" in ungarna i en förvaringsbox, så att iaf lilleman inte kunde fly fältet, och det fungerade ju finemang! Se bilden själva och döm...(lägger ut fler i "mina foton" sen, så kika in en runda där..)

Alfons gav upp för ca 2 timmars sen, då han tog luren och slog siffrorna till Bigge´s...Han gav upp, han stod inte ut, tråkig tråkiga mamma..! Sitta här vid datan och grejsimojsa...
Ändå gjorde jag mitt bästa med att plocka fram ett litet minimål så att han kunde banka skiten ur golvet däruppe, och dra en rejäl innebandyrunda...Visst va det kul ett par sekunder, sen kom han ner, och sa han ville lämna hålan å dra till Bigge´s...(Jomen jag tackar jag..!)

- Du kommer väl hem till mamma sen??

- Näää jag tror inte det, jag vill verkligen verkligen va hos Bigge mamma...

Nåja, vi får väl se, kanske han plingar och vill hem sen...

Nu är den lille en aning uttråkad, får ta en paus, leka lite rundor...Får färda det jag påbörjat lite senare istället...

Hej på en stund!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Hej Jenny!
    Förlåt för att jag inte skrivit här på så länge och jag ska vara ärlig och säga att jag inte kollat din blogg på evigheter men så idag fick jag för mig att läsa ikapp lite.
    Jag förstår dig mycket väl med facebook, det finns ju ingen mening med det egentligen, det går bara en massa tid som man vill lägga på annat. Helt rätt! Här är allt fint! Jag är i vecka 15 nu och mår toppen! Vi hörs! Ha det fint! Många kramar Lisa

    SvaraRadera
  2. Hej Lisa, vet du vad? Känn inte så, JAG är den som är dålig på skriva till dig, men jag tänker på dig:-) Härligt att du har kommit en bit in i din graviditet, hur mår du??

    Ha det bra, klappa magen:-) KRAM

    SvaraRadera