torsdag 28 oktober 2010

Hair-makeover....

Tjong i medaljongen, imorgon är det dags för Fru Freij att ändra hårfärg!!!
Fasen vad jag längtar...
Lämnar kidsen kl 09.00, sen är det bara JAG på schemat, klippas, färgas, plocka ögonbryn, bortskämd ska jag bli, och en smula fattig...
Och för att riktigt lyxa till det, ska jag lägga in mig själv på en solning, måste få lite färg, ser ju förbannat eländig ut!

Ikväll hade jag ett gäng tjejer här på Blingo-party, lika trevligt som alltid, har just lagt färdigt alla orders, lite trött i ögona nu...
Ska ta dom med mig, och försiktigt krypa ner i bingen, hoppas hoppas hoppas Alvin sover gott inatt.
Jag har vaknat av "skönsång" ett par nätter i rad nu, hur gulligt som helst men en aning tröttsamt samtidigt...Man ska ju helst fungera dagtid, och då behöver man lite skönhetssömn...

Kram & godnatt

2 kommentarer:

  1. Nu när jag läser ditt inlägg inser jag att jag missade Blingo-träffen...Förlåt, förlåt...
    Men det har varit så mycket i veckan med två sjuka barn och en bortrest gubbe....

    Hoppas det gick bra...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ingen fara Lucette, jag förstår...Det kommer flera partyn:-) Hoppas barnen mår bättre nu, STOR kram

    SvaraRadera