lördag 30 oktober 2010

Rött är sött...

 

Nu kan jag och vår ena son matcha varandra när det gäller hårfärg...
Försökte ta några kort därute idag, lite svårt, men jag vill ju kunna se färgen själv, man blir ju lite blind och tänker inte på det som andra gör...Men jag tycker det ser bra ut, och jag trivs med min nya hårfärg, nu känner jag bara lite mer panik till att börja sola..!

Idag blir det bio, 3D-premiär för Alfons, detta tycker han är skitspännande men fattar inte riktigt grejen med glasögon...Försöka förklara fungerar inte heller så bra, så vi får se helt enkelt...
Det blir Sixten & Gunnel, Alfons & jag som ska se "Legenden om ugglornas rike".

Igår va det fredagsmys med Idol, och jag trodde turen va på min sida, och att det va dags för Weise att åka hem...Jag kan inte med honom, jag får kalla kårar längs hela ryggraden, han är bara såååå läskig!
Olle va bra somvanligt, han är säker och helt underbart charmig...

Herr Freij kom på en briljant idé att bjuda ut fru Freij ikväll på god mat, men så kom vi på att "vårt" program är på teve, och hur löjlig är man inte då???
Vi är ju iofs inte säkra på barnvakt, sen är båda, speciellt Alvin väldigt förkylda...Så vi hoppar restaurangen och tar med den till hålan istället, dvs vi tar maten hit, lika mysigt det...
Så vi hoppas på att barnen känner sig lagom trötta ikväll så herr och fru Freij kan få lite ensamtid...

Just nu är jag klar med att tvätta kökstaket, vi ska börja måla det snart, vitt och fint ska det bli...

Nu blir det lite mat i huset,

KRAM på er
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Skitsnygg hårfärg....Passade dig jättebra...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad jättefin du är i håret. Det var ungefär så jag ville ha mitt, men det blev svart :(
    Ditt är verkligen jättefint nu på hösten!
    kram

    SvaraRadera
  3. Tack, lite av det trillade ju bort i hårtvätten idag, men det är fortfarande rött:-)
    En härlig höstfärg verkligen!!

    Kram på er

    SvaraRadera
  4. Så fin du är min duva! Rött är verkligen DIN färg.
    Det är bara bra med oss. Och angående brösten kan jag ÄRLIGT säga att jag gillar små och platta mer än sillisar =)
    Jag hoppas på urmjölkade bröst och en svin platt bringa... Haha.
    Hur är allt med er?
    Puss och kram

    SvaraRadera