måndag 1 november 2010

Små små stunder av kärlek...

Så va den här helgen förbi...Det bara smäller till sen är det en ny och fräsch vecka!
Helgen har vatt mysig med mycket tid för varandra och barnen, det lever man på i evigheter!
I lördags åkte dock Alfons med farfar till Bigge´s för att byta däck för en liten stund, den lille sov middag därute...Då passa jag och herr Freij på att måla taket, och kul va det! Tänk va skoj det blev helt plötsligt att måla ett tak tänker ni, men den tiden vi fick påminde oss mycket om den tiden som vi en gång hade...Vi pratade om när vi träffades, pratade om gamla minnen, och man kände fjärilarna komma...Underbart, och i all prat och skratt va taket färdigt...

Det är såna där småstunder som man uppskattar som mest, underbara småstunder, den lilla lilla stunden som är den viktigaste...
Glöm aldrig bort den stunden, finns den där, då känns allt LJUVLIGT (tycker jag..)

I förra veckan "testade" jag mig själv, dom där småstunderna fick mig till att bli förälskad på nytt...Det är en härlig känsla efter 10 år tillsammans att få den där känslan då och då, att det pirrar i kroppen, och man blir som en fnittrig liten tonåring igen...
Sen tillhör jag den sorten som ändå kan njuta av vardagen, jag tycker den är härlig och trygg MEN det är viktigt med dom där småstunderna till varandra, så man kan få blomma upp nångång ibland...

Så den här helgen har verkligen gått i förälskelsens tecken, underbart!!

Kram sålänge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar