tisdag 23 november 2010

Kollar på Anna Anka och undrar hur gammal JAG är på insidan av den HÄR kroppen!
Tur man ska göra en helrenovering snart, för hade jag åkt över till Fröken Anka i nuläget hade hon slagit mig gul och blå, jag lovar!!
Det ska bli såååå skönt att komma igång, och bli någorlunda normal i min kropp, och bli piggare och få tillbaka motivationen och börja simma, som jag så länge har velat göra!

Folk tycker jag är "dum" som ska börja nu INNAN jul, men det ska väl inte va en anledning att låta bli, då kan man ju hitta anledningar hela tiden, och då kommer man ju ingenstans!! Och varför göra som ALLA andra, dra igång med sitt "nyårslöfte" som kanske ändå kommer spricka för att man gjorde det av just fel anledning...
Näpp jag är fit for fight!!!! Det ska bli så skönt att lätta på trycket, lära mig att äntligen få komma i balans med min kropp, hitta tillbaka till min kropp och försöka hålla den där, jag ÄR taggad!!
Och för er som tycker jag är "dum" eller "pinsam" som skriver det i min blogg, måste jag bara förklara att: det gör mig ännu MERA taggad, för då måste jag bevisa att jag kan, och att jag så småningom kommer gå som en vinnare ur denna hemska kropp!

Imorgon kallar jobbet, ska bli intressant och se vad vädergudarna har tänk ut, ser lite oroligt ut måste jag säga...
Har så fruktat ONT i halsen, men det lustiga är att det ENDAST är på kvällen, hur är det möjligt?? Jag har så ont att jag knappt kan svälja...

På torsdag är det dags för "efterkontroll" av lilla Smilla, hoppas allt ser BRA ut nu!!!! Men hon verkar piggare och jag tror på henne, min änglakatt!!

Hörs sen, KRAM på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar