torsdag 18 november 2010

Jag kan inte fatta hur trött man får lov att vara på en skala?? Jag är en STARK 10 då, och jag blir inte klok på detta!! Jag är så trött så trött, och på det blir man omotiverad till tusen...Känner inte riktigt igen mig själv, gillas inte!! Men det är ganska så mycket nu, satte mig i soffan igår efter 3 st skrivna mail till kommunen, och hjärtat håller på banka skiten ur mig, kunde knappt andas...
Detta med dagisplatsen tar hårdare på mig än vad jag först trodde...

När dagarna tar slut, tvingas Peter ta ut sin semester för att gå hemma, men då ställer vi till det för Alfons som inte får va på dagis då...
Hur vi än gör har vi allt emot oss, orättvist värre...

Men idag måste jag försöka släppa lite på dom tankarna, för det går ju ut över mina kära barn, och då mår jag bara ännu sämre!
Så snart ska vi åka till biblioteket, för Alfons är nyfiken på lite hemlån av diverse grejer...Sen blir det en sväng till Bigge´s, där barnen ÄLSKAR att vara!!

Vi hörs senare, varma kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar