tisdag 16 november 2010

Överraskningen...

Efter en tröttsam dag med världens underbaraste busungar, plingar det på dörren...
Där står sötnosarna Jennie & Kiana!!! Vilken GLAD överraskning! Och jag fick genast lite krut i min trötta kropp...
Dom hade present med sig, och om det är nån som är BRA på det där med presenter, så är det Jennie...När man minst anar det (och minst förtjänar) så står hon där så söt & rar, men en liten klapp...Hon vet verkligen hur man gör den där donnan!!!

Hoppas vi kan ses nästa vecka nu, så jag får gå lite husesyn!!!!

Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Åhh, du är ju för söt gumman .. och JO, du förtjänade det ;-)
    Så himla mysigt att få spendera tiden hemma hos dig och med dessa sötisungar i huset dessutom .. är fortfarande mallig över kramen jag fick av Alfons och att Alvin inte gärna ville slita sig från mig utan fick följa med mig på toaletten :-D ... underbara NI!!! :-)
    KRAMIZAR ♥♥♥

    SvaraRadera