måndag 15 november 2010

9 liv...

 

Det måste fanimej stämma, det är helt otroligt!!
Vår lilla änglakatt kanske kan klara sig igenom allt elände, veterinären ringde för en timme sen och sa att testet visade "bra" resultat...Det va inte det vi befarade, och vilket glädjetjut!!!
Veterinären va otroligt lättad, och nästan lika glad som jag!

Vet ännu inte vad det kan vara, utan en kraftig (allvarlig) infektion, som FÖRHOPPNINGSVIS kommer läka med hjälp av medicinerna hon nu äter...
Telefontid igen på fredag, därefter nya prover...

Min änglakatt, vilken lättnad, jag tror på dig mer än nåt annat!!!!
Vilken hjältinna du är, vilken liten kämpa!!!!!
Jag har gosat sönder mig med dig ikväll, så halva din kaluffs sitter i mitt hår, och en del i munnen, men det gör ingenting, för jag är världens LYCKLIGASTE just nu...

Håller fortfarande tummarna...
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar