onsdag 17 november 2010

Ryktet säger...

Man hinner inte komma till dagis då man hör det senaste...
Tydligen ska det nu öppnas en paviljong till alla barn som står utan plats i januari, alla barn utom vårt, det va ju himla snällt!
Sen finns det tydligen nåt som HETER att man har ett könummer, då jag fick höra att ett barn har fått plats där vi vill ha som första alternativ, detta barn har siffran 6, till oss ville dom inte ens säga att det fanns nåt som heter könummer...

Inte konstigt att man tar det hela personligt...eller???

Börjar snart koka på riktigt!!

Det tråkiga är att min man MÅSTE ta ut av sin semester, för att kommunen inte vill ge oss en plats, riktigt jävla illa anser jag, riktigt jävla orättvist oxå för den delen...
Det känns precis som det hela har gått och blivit en "grej" för dom på kommunen, att dom vill verkligen absolut INTE ge oss en plats, bara för det ska va så...

Fy faan i så fall, detta stinker bara mer och mer...

Hörs sen...

1 kommentar:

  1. Vilken röra :-( ... jag hoppas allt löser sig ändå, det tror jag att det gör! Ödet visar vägen ska du se ;-)
    Kramizar

    SvaraRadera