måndag 15 november 2010

Jo tack...

 

Jag färgade ju mitt hår för ett par veckor sen om ni minns...Det höll i ca 1 vecka, sen va det röda borta, puts väck!!
Nu är ju jag lite kompis med min frisör, så jag ringde och sa att jag va minsjäl inte rödhårig längre!
Fick självklart en ny tid och en ny färgning, den här gången lite mörkare...Satt LÄNGE och väl för färgen skulle etsa sig fast rejält, och det har den gjort! Den har hållt en hel vecka nu UTAN att min gamla hårfärg kommit tillbaka, nöjd blir jag...Nu ska den ju hålla längre än en vecka, men inte på mitt hår, det är därför jag blir så glad när jag ser att den fortfarande är så jättefin!
Och här kommer bilden, bli nu inte chockade, jag HAR gråtit en massa denna tråkiga helg och brukar se gladare ut än det här...Men färgen är fin iaf...

Kramkram
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar