fredag 5 november 2010

Dagen kunde inte börja på ett mer tråkigt sätt, men det går jag inte in på nu...Det är så tråkigt att behöva lägga energi på småsaker, då det finns betydligt större saker att lägga den på...
Som ex dagisplatsen till Alvin, jag blir så trött och det tär så fruktat mycket! Jag va så ledsen och trött igår, förstår inte folk att man börjar jobba???

Hur kan man ens bli nekad på det viset, jag kan inte fatta hur man kan neka ett barn en plats att vara på...
Och speciellt inte då det heter att man får söka i andra kommuner, det finns ingen logik i det hela, historian håller inte...

Det högsta hönset på kommunen mailade igår, och han är ju lika dum han...Jag har under flera år fått höra att man prioriterar att sätta småsyskon på samma dagis som stora syskon, men han påstår att man absolut inte alls gör detta...

Nåja den här historian suger totalt, och jag har tappat intresset för hela jävla Sölvesborg, men jag tänker ändå inte ge mig...
Hur kan det fungera med ena barnet och inte andra..? Alfons va inga som helst problem, men nu...
Sen att jag köper att det ÄR många barn i januari, men det ska ju inte dessa stackars barn och föräldrar få lida för tycker jag...
Jag tycker att det hela har skötts URUSELT, att på så kort tid NEKA dagisplats, 2 månader innan ev inskolning, gör mig förbannad, det kan bara inte va tillåtet!!!

Jag har vatt i kontakt med tidningen som vill komma hit i nästa vecka, tycker att det borde komma fram hur det sköts, det kanske finns andra därute som vill söka som vi, och om man som förälder vågar ta chansen...
Herregud, Bromölla betalar Sölvesborg för att vi vill ha våra barn där, va faan mer begär dom????

I eftermiddag kör jag till jobbet, och hade jag inte gjort det så hade nog mitt huvud gått av på mitten...Barn är helt fantastiska, men inte idag...
Alfons har ju haft hög feber sen i tisdags, och vatt tvungen och vara inne, förutom igår då vi va på bio...Men den ENERGIN han ligger inne med alltså...JISSES!!!
Han håller ärligt på att välta omkull hela huset, så idag är jag GLAD att få köra till jobbet...Och hela helgen ska jag jobba, så jag ska ladda mina batterier rejält...

Hörs...Trevlig helg & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar