tisdag 9 november 2010

Löfte...

Nu har jag fått nog av mig själv! Nu ska jag bli smal, och jag ska ta till HJÄLP för jag fixar inte det själv...
Att det ska behöva vara SÅ svårt!!!

Jag har ofta hört att dom som är fööör smala lider lika mycket som dom som är fööör feta, köper inte riktigt det där...Det finns inte i min bok i allafall!

Mina fällor och värsta fiender är:

1. SMÅGODIS
2. CHOKLAD
3. CHIPS

Jag äter inte så värst mycket "mat", och det slutar med att jag ersätter det med godis på kvällen istället...
Det fanns en tid för lite sen då jag va riktigt duktig, men det sprack, då jag slutade gå ner, jag stannade och där står jag kvar...Så vill jag inte ha det, så nu har jag ett mål, och så fort jag vet NÄR, VAR och HUR så ska jag berätta detta för er alla..!

Jag gör det inte enbart för att gå ner i vikt, utan även för att jag behöver rätt "produkter" i min kropp, jag behöver bli piggare!! Jag är så trött så trött...
Så inom kort kommer det ske ett under (hoppas jag) och jag kommer bli snyggare än snyggast (hoppas jag oxå!!)

Bye bye Fröken Tjocksmock 2010, Hello hello Fröken Lagom-är-bäst 2011...
Nu JÄVLAR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar