måndag 25 oktober 2010

Puhhh....

Där fick jag för sovmorgonen igår! Har inte sovit många timmar inatt, då lilleman vatt lite orolig...Han ville bestämt sova vid mig, och det fick han såklart, mammig som han är...Men så fort jag rörde mig, vakna han och höll ett hårt tag!
Vet inte riktigt vad det kan va, inte riktigt likt han, men ibland blir dom extra känsliga och extra mammiga...

Lagom stressigt på morgonen, det är ALLTID så på måndagar av nån konstig anledning...Kanske för det ÄR just måndag, och det just vatt en mysig helg...
Alfons börjar lite tidigare på måndagar eftersom dom har utegrupp, men jisses vad en halvtimme gör skillnad, oj va stressigt..!
Idag låg vi precis på tiden, och jag baxa in ungarna i bilen, och då får jag inte igång skiten!! Lagom surt...

Tur att man har en vän som Cissi, som blixtrade hit snabbare än blixten och tog den största killen till sitt dagis...TACK!

Nu sitter jag med en kopp kaffe i näven, lagom trött men ändå mysigt trött...Får se vad dagen har att komma med, just nu står det bara MYS överst på listan...
Ikväll blir det bio med Gullan, The social network, eller "Facebook-filmen" som jag kallar den...

Kram på ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar