torsdag 28 oktober 2010

En tanke...

Vad är det för mening med att vara rak och ärlig, när man ändå får skit för det..?

Ex: En fråga snurrade runt i mitt huvud, som jag va tvungen att få svar på...En viktig fråga då det gäller att göra på rätt sätt, vilket detta inte hade gjorts, så jag va tvungen att få fram min fråga, på ett bra sätt, utan personangrepp, för det va inte det jag va ute efter från början...

Jag vill gärna att rätt ska försöka vara rätt, och vet jag att det blir fel, måste jag ifrågasätta...

När jag väl gör det, vad händer..?
Jo man blir ifrågasatt om JAG har något emot händelsen...
Jag skiter i händelsen, rätt ska va rätt!
Men skit fick jag för jag försökte lyfta fram en enkel fråga...

Vissa människor kan bara inte förstå, vad är det då för mening..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar