tisdag 19 oktober 2010

Bada balja...

 

Härligt att bli inbjuden till svärföräldrarna på tacos och bada balja, synd bara att vi skulle pricka första mensdagen för min del (ego??)
Nä det gjorde faktiskt ingenting, jag och svärmor satt och drack lite rödvin och prata "kärringasnack" medan killarna fick bada...
Det va premiär för den lille fisen, han tyckte nog det hela va hur skumt som helst, speciellt då vi gick UT för att bada, när det är så kallt! Han såg lite skeptisk ut, plaska några gånger, sen ville han till mamma och mysa...
Alfons däremot ÄLSKAR bada tunna!! Han och de andra va säkert i 1½- 2 timmar!

Hade glömt min kamera, men himla tur att svärmor har en likadan, och himla tur att jag har en sån supergo svärmor som skickar korten till mig så snabbt, tack:-)

Vi hade en helmysig kväll, och hoppas att JAG med får bada tunna nästa gång (ego??)

KRAM
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar