fredag 29 oktober 2010

En härlig dag!

Efter 3 timmar hos favoritfrissan blev Fru Freij fruktat NÖJD, så nu är jag en smula rödhårig, och det passar mig perfekt!
Skulle egentligen ta mig en solning, men gick och köpte mig ett par nya stövlar istället, när jag ändå va på g och göra av med pengar..!

Dagen har bara rullat i 190, vi va hemma runt 15, sen åkte Alfons med farfar till ishallen för lite träning, och så vips va kl 17, dags för tacos...

Nu inväntar vi sov för barnen, så vi kan titta på Idol i lugnan ro, ta fram lite godis, chips...ett glas rött, ja tusan va gött det ska bli, härliga fredag!!!

2 kommentarer:

  1. Du är jättefin i håret! Jag tycker inte att du behöver sola för att du är rödhårig nu, tvärt om. Men det där är ju ditt val!
    Hoppas allt är bra annars. Här rullar allt på som vanligt, vi har haft en lugn skön helg och än är den ju inte slut. Ta hand om dig! Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Tack Lisa, nej jag vet, men jag brukar alltid sola upp mig ett par ggr nu på hösten, lite lagom så fräknorna kan titta fram och man ser lite piggare ut.-)

    Hoppas du/ni mår fint, puss & kram

    SvaraRadera