måndag 4 oktober 2010

Favoriter..


Japp då va man igång med fredagsfinalerna, gött!
Satt och sa till maken min i fredags att om INTE Olle skulle gå vidare, skulle det va över med Idol för min del, vilken tur jag hade..!
Han är GRYM, och redan när jag såg han för första gången klickade det, (innan han ens böra sjunga, visste jag att han skulle va bra..)
Han har allt, en jävligt BRA kille med otroligt mycket charm i paketet (det lät ju!!)

Jag kan se han i finalen, och jag kan även se att han får 2 st andra grabbar i täten, Daniel och Jay...
Det blir killarnas år i år oxå, det är jag tvärsäker på!

HEJA HEJA!!!!

2 kommentarer:

  1. DU, Jag håller fullkomligt med!! jag har blivit fullkomligt förälskad i denne man både i hans röst också är han ju super sexig också. kommer sitta som en packad sill framför tvn i fortsättningen.:)

    SvaraRadera
  2. Hahahaha kan inget annat än å hålla med!:-) Han är speciell...Något i blicken, sen är han sådär mysigt blyg, fast på ett "säkert" sätt på nåt vis, ja du vet...Speciell..
    Hoppas det blir MKT Olle i höst, och efter Idol oxå såklart...

    Kram på dig gumman

    SvaraRadera