söndag 24 oktober 2010

Vilken sovmorgon!

Dra mig baklänges!! Det va minsann evigheter sen jag sov så länge och så gott!
Peter tyckte jag skulle få lite ro, så jag lånade Alfons rum, och skicka in han till min plats för natten, och jävlar (sorry) jag sov i 10 timmar!!!!
Vaknade nångång vid 7 tiden och va så pinkig, men nejdå, pinket fick inte förstöra min totala lycka..Jag knep ihop och drog 2 st sovtimmar till...

Vad dagen blir enklare med lite mera sömn, man är absolut inte ett dugg bortskämd med just sömn, så den här sovmorgonen kommer jag leva på året ut, lätt!

Tänkte flika in med att tycka till om lördagens nya underhållning, "Så mycket bättre" som toppar allt på teve, och det är nog bland det bästa som har visats..
Så nu tar jag tillbaks att jag tycker lördagarna är piss då det gäller kanalerna, för vår 4:a kommer gå varm dom avsnitt som är kvar...Heja heja!!

Nu är jag lite halvredo för "Ensam mamma söker", den lille är fortfarande vaken, snart "lelle" för hans del...Storebror är på hockey med "gubbgänget", dvs pappa-Peter och farfar...

Ha det gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar