tisdag 26 april 2011

Ledsen...

Jag är så hjälplös i detta, jag känner att jag inte räcker till och det gör mig så frustrerad!
Alfons ser ut som "kom-och-hjälp-mig-och-dö" med alla sina prickar som är inflammerade, och det gör ont i mig å titta på honom...
Han fick antibiotika, den här gången med smak eftersom han kräktes senast och fick avbryta, och vad händer tror ni..? Han kräks igen...
Jag och Peter har verkligen försökt med ALLT för att få i han medicinen, utan resultat...

Tog temp precis som visar 40.3, och jag vet inte hur natten kommer att bli...
Vi har ringt barnakut och 1177, men dom säger vi ska se till allmäntillståndet, men jag bekymrar mig mest över den höga febern!
Sen att han har haft feber i ca 2 veckor, gör mig inte det minsta lugn...
Känner att min hjärna arbetar i högvarv, känner mig aningen yr och fruktansvärt ledsen!

Jag ska ta temp om en stund för och se om kroppen svarar på den höga dos vi blev ordinerade att ge, om den inte gör det åker jag fanimej in och vänder uppochner på hela stället!
Nån måtta får det väl vara..! Och när han inte kan få i sig medicinen, vart ska det då sluta..? Jag är uppriktigt sagt riktigt skiträdd, men mest av allt riktigt riktigt ledsen...

Kram

2 kommentarer:

  1. Älskade lille Alfons. Bli frisk nu!
    Vi saknar pigga goa glada Alfons.......

    Jenny, kämpa på, de kommer vända....
    Love you <3

    SvaraRadera
  2. Håller alla tummar o tår på att morgondagen blir betydligt bättre!!
    Tänker på er !!
    Puss o kram

    SvaraRadera